If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В заблуждение си. Закачи една диагностика да видиш реално за какво става въпрос. Може и с термометър да премериш директно.
Казвам ти какво показва таблото..а реално колко са няма как да ти кажа ...а и сега последно в заблуждение ли съм не съм ли..нормално ли е това не е ли..един казва да ..друг не....колата работи перфектно парно си има като хората...така че по-скоро е нормално
Казвам ти какво показва таблото..а реално колко са няма как да ти кажа ...
Това се проверява много лесно. Ако примерно колата ти държи 80°С ясно е, че има проблем. Ама дали това са 80°С или стрелката си прави майтап? Като я позагрееш на място, подмине 90°С и чак тогава включи перка ясно е, че стрелката е "сериозна" Тоест си за термостат. Ако лъжеше щеше да ти включи перка на 85 по табло - примерно. Надявам се, че го обясних ясно.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Добре на моята като работната й температура е 80 и един, два градуса, нормално ли е? Зимата примерно като пусна парното на макс даже започва да пада под 80 градуса. Мнения? Мотор 1.9 JTD 105 кончета.
Казвам ти какво показва таблото..а реално колко са няма как да ти кажа ...а и сега последно в заблуждение ли съм не съм ли..нормално ли е това не е ли..един казва да ..друг не....колата работи перфектно парно си има като хората...така че по-скоро е нормално
Добре на моята като работната й температура е 80 и един, два градуса, нормално ли е? Зимата примерно като пусна парното на макс даже започва да пада под 80 градуса. Мнения? Мотор 1.9 JTD 105 кончета.
И моята стрелка се разхожда като улава, ма на диагностика нещата не изглеждат така и отговарят на измерването с термометър.
Парно имам да те стопя, като уредът скочи над 50.
Ако показанията на уредът са близки до истината, колегата от долният пост е за термостат. Диагностика и мерене му е майката.
Ми да ама станахме 2ма с работна температура около 80 градуса. На диагностика и по табло всичко съвпада. По-скоро си мисля че има разлики в термостатите. Аз предпочитам стрелката ми да стои на 90, но уви... Ако някой друг е с такава работна температура да пише.
Ми да ама станахме 2ма с работна температура около 80 градуса. На диагностика и по табло всичко съвпада. По-скоро си мисля че има разлики в термостатите. Аз предпочитам стрелката ми да стои на 90, но уви... Ако някой друг е с такава работна температура да пише.
Ако стрелката ти се колебае м/у 90 и чертичката преди 90 значи е ОК.
Ако пада под тази черта не е добре термостата!
Най-просто обяснено!
Разгледайте има доста стари теми писано по въпроса!
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Вальо, има различни термостати за тия коли...на мен вече втора алфа със сменен термостат ми отваря на 80 градуса и там си стои но термостата функционира нормално. Имам една теория, понеже съм виждал 156-ци вкарани от швеция и австрия. Та те си държат 90градуса, а италианските италианки повечето съм ги забелязал, че седят на 80. Та ме навява мисълта, дали за вътрешния пазар, понеже климата е по-топъл не ги правят да държат по-ниска температура против често включване на перки и евентуално прегряване...
Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Тези теории ги оставете термостатът трябва да отваря на колкото пише на него. В противен случай е за кофата Може да се кара и така, но гори малко повече и зимата няма парно като хората.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
На 80 градуса ми стои бе...20 000 минах на тая и 45000 на старата и винаги на толкова си е стояла. Колкото до разхода, не мисля, че за 10 градуса разлика ще гори повече, а за парното дали ще ти духа 90градуса в краката или 80 не мисля, че изобщо някой може да направи разлика...
---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:42 ----------
Колеги, нормално ли е.... При 15 градуса външна температура от младоат 4 посока летището термостатът ми отвори на седмия километър... Това при каране на не повече от 2000 оборота, доста бавно загрява ми се струва, но термостата е здрав в това съм сигурен
Аз съм с нов Бехр от 3 дни благодарение на haljscho ,след 2-3 км заковава 90 градуса и не мърда,а вътре парноте е убиец,кола с по-хубаво парно не съм карал.
Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Колеги, нормално ли е.... При 15 градуса външна температура от младоат 4 посока летището термостатът ми отвори на седмия километър... Това при каране на не повече от 2000 оборота, доста бавно загрява ми се струва, но термостата е здрав в това съм сигурен
Ако става въпрос за JTD е напълно нормално Даже се чудя как е загряла
Comment